• 1. Stosowane definicje.
  1. Sklep– sklep internetowy dostępny pod adresem https://dietetyk-patrycjabielak.pl/oferta/, za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca/Dietetyk/Usługodawca– Patrycja Bielak-Winkiewicz prowadząca działalność nierejestrowaną gospodarczą e-mail: kontakt@dietetyk-patrycjabielak.pl, telefon: 666484381
  3. Administrator danych osobowych– podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  4. Regulamin Sklepu Internetowego Online– niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
  5. Polityka prywatności– dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
  6. Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Klient/Pacjent – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Klient-Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Kupujący– zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
  10. Zamówienie– oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: https://dietetyk-patrycjabielak.pl/oferta/
  11. Produkt, jak:
    1. Plik, w tym e-book– plik elektroniczny zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument, który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .ePUB, .MOBI. Każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny.
    2. Jadłospis – Usługa o charakterze indywidualnym, przygotowywany na 7 dni, powtarzalny przez okres miesiąca,  uwzględniający indywidualne preferencje i żywienie w jednostkach chorobowych Pacjenta.
    3. Usługa/Współpraca indywidualna– usługa polegająca na opracowaniu spersonalizowanej diety (w tym indywidualnego jadłospisu), którą Kupujący może wykupić w planie 1 lub 3 miesięcznym.
  12. Środowisko cyfrowe– sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
  13. Kompatybilność– współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
  14. Treść cyfrowa– dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  15. Reklamacja– tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Produktu cyfrowego z umową.
  16. Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, w szczególności w celu dostępu do Plików zrealizowanych w Sklepie.
  17. Newsletter– jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  • 2. Postanowienia ogólne.
  1. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  2. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  3. Sprzedawca wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi zgodne z umową.
  5. Dostarczenie Produktów cyfrowych i Usług odbywa się poprzez Internet.
  6. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Produktów, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
  • 3. Formy płatności.
  1. Sprzedawca umożliwia dokonanie płatności online – tj. przedpłaty online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności, poprzez:
    1. Autopay S.A z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy wynosi 2 205 500 złotych
  • 4. Zawarcie umowy sprzedaży.
  1. Aby zakupić Produkt cyfrowy lub Usługę należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie wybrać Plik lub Współpracę indywidualną, postępując zgodnie informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  2. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
    1. dodanie Produktu lub Usługi do koszyka,
    2. wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
    3. podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Pliku, Współpracy indywidualnej lub Planu dietetycznego
    4. wskazanie danych do wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
    5. wybór formy płatności,
    6. akceptacja regulaminu Sklepu (w drodze kliknięcia w odpowiednie okienka tzw. „Checkbox”),
    7. opcjonalnie wyrażenie zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego lub realizację Usługi przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez zamawiającego, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Plik lub Konsultacja online lub usługa zostanie zrealizowana,
    8. potwierdzenie woli zawarcia umowy poprzez wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub równorzędnego.
  3. Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
  4. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
  5. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Produkt. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
  7. Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
  • 5. Zasady świadczenia usług dietetycznych
  1. Usługa jest świadczona online przez Sprzedawcę/Dietetyka w formie wymiany e-mail oraz wideo konsultacji z Klientem/Pacjentem lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez zakup usługi w sklepie internetowym pod nazwą dietetyk-patrycjabielak.pl bądź mailowo na adres kontakt@dietetyk-patrycjabielak.pl lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
  3. Usługa świadczona jest na rzecz osób pełnoletnich. W przypadku Pacjenta niepełnoletniego niezbędna jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
  4. Umowa na usługi dietetyczne zostaje zawarta na wybrany pakiet zgodnie z informacją zawartą na stronie produktu w sklepie internetowym.
  5. Po wstępnej rozmowie na wybranym komunikatorze internetowym Pacjent zobowiązany jest do opłacenia wybranej formy współpracy w ciągu 48 godzin na podany numer konta bankowego, po tym czasie gdy na koncie nie zostanie zaksięgowana wpłata, Pacjent umieszczany jest na końcu kolejki do współpracy dietetycznej. W przypadku braku kontaktu ze strony Pacjenta, kwota zostaje zwrócona na podany numer konta bankowego.
  6. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Pacjent otrzymuje na e-mail w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia kolejnego, po tym, w którym nastąpiła płatność, propozycję terminu wideo konsultacji, wywiad żywieniowo-zdrowotny zawierający jego dane osobowe oraz informacje o stanie zdrowia, a także Dzienniczek Żywieniowy nie krótszy niż 3 dni (wywiad i dzienniczek dotyczy jedynie 1-miesięcznej współpracy dietetycznej online), a następnie wypełnia go zgodnie z prawdą i odsyła go na adres e-mail Dietetyka w ciągu minimum 2 dni przed planowaną wideo konsultacją. 
  7. Pacjent ma prawo przełożyć wizytę na inny termin informując Usługodawcę najpóźniej 48h przed wizytą. Pacjent wraz z Usługodawcą ustalają nowy termin dogodny dla obu stron.
  8. W przypadku niespełnienia punktu 7 lub w przypadku niestawienia się na wizytę – wizyta przepada bez możliwości jej przesunięcia na inny termin oraz uiszczona opłata nie podlega zwrotowi. Możliwe jest wykupienie wizyty w cenie 100 zł.
  9. Jeżeli spóźnienie Pacjenta jest większe niż 15 minut, bez wcześniejszego poinformowania Usługodawcy – wizyta będzie traktowana jako zrealizowana. W wyjątkowych, losowych przypadkach będzie możliwość zmiany daty wizyty po tym czasie bez dodatkowych opłat, o czym zadecyduje Usługodawca.
  10. O zmianie daty/godziny, wizyty lub ewentualnym spóźnieniu należy poinformować Usługodawcę za pomocą e-mail: kontakt@dietetyk-patrycjabielak.pl
  11. Usługodawca po otrzymaniu wypełnionych dokumentów i przeprowadzonej wideo konsultacji w terminie 7 dni roboczych zobowiązany jest przesłać Pacjentowi materiały drogą elektroniczną (jadłospis lub plan żywieniowy oraz indywidualne zalecenia żywieniowe) na adres mailowy Pacjenta.
  12. Świadczone Usługi dietetyczne są odpłatne zgodnie z cenami podanymi w Cenniku Usługodawcy znajdującym w zakładce „oferta”.
  13. W cenie Usługi możliwe są dwie poprawki (zamiana posiłku lub produktu) w danym planie żywieniowym. Każda kolejna poprawka jest odpłatna zgodnie z cenami podanymi w opisie produktu na stronie internetowej.
  14. Warunkiem korzystania z usług dietetycznych jest zaakceptowanie przez Pacjenta niniejszego Regulaminu oraz załącznika nr 1. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych Pacjenta, a także opłata za wybraną formę współpracy według Cennika Usług.
  15. Akceptując Regulamin Pacjent:
    a) wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie na jego rzecz usługi dietetycznej;
    b) oświadcza, że udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji oraz nie zataił informacji, co do stanu swojego zdrowia oraz nawyków żywieniowych;
    c) przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Pacjenta zamierzonych efektów;
    d) oświadcza, że nie będzie dokonywał samodzielnych zmian w indywidualnie ułożonym dla niego planie żywieniowym;
    e) oświadcza, że nie będzie rozpowszechniał indywidualnie przygotowanego dla niego planu żywieniowego, ani innych materiałów będących własnością Usługodawcy.
  16. Zgoda na publikację przypadku:

    a) Pacjent korzystający z usługi Dietetyka Patrycji Bielak-Winkiewicz wyraża zgodę na możliwość publikacji swojego przypadku klinicznego w formie anonimowej.
    b) Publikacja przypadku klinicznego będzie obejmować jedynie wyniki badań oraz nakreślenie przypadku, z zachowaniem pełnej anonimowości pacjenta.
    c) W przypadku publikacji, nie będą ujawniane żadne dane identyfikujące pacjenta, takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania czy numer PESEL.
    d) Pacjent ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na publikację swojego przypadku klinicznego poprzez pisemne zgłoszenie takiej decyzji do Dietetyka Patrycji Bielak-Winkiewicz na adres e-mail: kontakt@dietetyk-patrycjabielak.pl

  17. Dietetyk ma prawo odmówić wykonania Usługi w szczególności kiedy:
    a) przygotowanie wykracza poza jego wiedzę i zakres kompetencji;
    b) ma uzasadnione wątpliwości co do stanu zdrowia Pacjenta;
    c)ma uzasadnione wątpliwości co do pełnoletności Pacjenta, a brak jest zgody jego rodzica lub opiekuna prawnego;
    d) zachowanie Pacjenta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
    e) udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Pacjenta

W przypadkach, o których mowa w §3 pkt 16 Usługodawca poinformuje Pacjenta o odmowie wykonania usługi dietetycznej jak również dokona zwrotu wpłaty, jeżeli taką Pacjent dokonał

  • 6. Termin realizacji

1.Pacjent zobowiązany jest do zapłaty za usługę dietetyczną przed wysłaniem Wywiadu Zdrowotno-żywieniowego oraz Dzienniczka Żywieniowego. Data zapłaty jest datą zaksięgowania wpłaty na koncie Usługodawcy.

  1. Czas oczekiwania na dostarczenie Jadłospisu, to maksymalnie 7 dni roboczych, licząc od dnia następującego po tym, w którym nastąpiła wideo konsultacja z Pacjentem oraz dostarczenie Dietetykowi wszelkie wymagane dokumenty i informacje potrzebne do realizacji Umowy.
  2. Za niewykorzystane świadczenia dostępne w ramach miesięcznej opieki dietetycznej w okresie trwania Umowy, nie przysługuje Klientowi zwrot kosztów.
  3. Płatności dokonywane są za pomocą płatności online przy pomocy zewnętrznego systemu płatności Autopay S.A na rachunek bankowy Usługodawcy. 
  • 7. Prawo do korzystania z treści
  1. Materiały przekazywane Pacjentowi przez Usługodawcę, w tym indywidualnie sporządzone plany żywieniowe, jadłospisy, zalecenia, wygląd oraz inne treści materiałów opracowanych przez Usługodawcę stanowią jego własność i są objęte ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Pacjent może korzystać z materiałów udostępnionych w ramach Usługi wyłącznie na użytek własny bezpośrednio związany z realizacją usługi dietetycznej.
  3. Materiały przygotowywane są indywidualnie dla każdego Pacjenta, w związku z tym: zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38): produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.
  4. Pacjent nie jest upoważniony do kopiowania i rozpowszechniania uzyskanych materiałów bez wyraźnej zgody Usługodawcy.
  • 8. Odpowiedzialność Sprzedawcy
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania diety oraz zaleceń Usługodawcy.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że niezastosowanie się, bądź wybiórcze stosowanie się do zaleceń, jak również zatajenie informacji na temat stanu zdrowia lub podanie nieprawdy przez Pacjenta może wpłynąć na efekt świadczonej usługi dietetycznej, negatywnie wpłynąć na stan zdrowia Pacjenta, a w wyjątkowych przypadkach nawet zagrażać jego życiu.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wykonaną usługę dietetyczną udzieloną na skutek podania przez Klient niepełnych lub nieprawdziwych informacji, a także niepoinformowania o zmianie stanu zdrowia, bądź zatajenia informacji mających istotne znaczenie dla świadczenia usługi dietetycznej.
  4. Sprzedawca nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, w szczególności nie udziela konsultacji i świadczeń zdrowotnych w rozumieniu tejże ustawy. Usługa nie stanowi diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować pacjentowi leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą.
  • 9. Newsletter oraz pozostałe nieodpłatne treści i usługi cyfrowe
  1. Sprzededawca za pomocą Strony internetowej i Sklepu realizuje Konsultacje, a także nieodpłatne Produkty (treści) cyfrowe i Usługi cyfrowe.
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe:
    a. umożliwienie Pacjentowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie,
    b. umożliwienie Pacjentowi złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji (usługa cyfrowa),
    c. dostarczanie Newslettera oraz tzw. prezentu za zapis (produkt cyfrowy).
  3. W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
    a. wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
    b. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy;
    c. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz się na newsletter”;
    d. następnie odszukać wiadomość email od Usługodawcy wysłaną na adres podany w formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
  4. Pierwszy Newsletter wraz z prezentem za zapis zostanie dostarczony  po wykonaniu przez Użytkownika newslettera czynności określonych w poprzednim punkcie. 
  5. Umowa o dostarczanie Newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o dostarczanie Newslettera można usunąć poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w każdym Newsletterze. Każdą z umów Usługobiorca może również rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres podany w §1 Regulaminu.
  • 10. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w celu świadczenia usługi dietetycznych jest Usługodawca, który wdrożył niezbędne środki w celu ich ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich modyfikacji lub poprawiania, jak również żądania usunięcia z bazy danych prowadzonej przez Usługodawcę, jeżeli usunięcie nie narusza innych przepisów prawa.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych niezbędnych dla świadczenia usług dietetycznych oraz informacji o stanie zdrowia Pacjenta skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy.
  4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Pacjenta przez Usługodawcę stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  • 11. Reklamacje (Odpowiedzialność za niezgodność świadczenia z Umową)
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi produkt oraz usługę zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
  2. Jeżeli Konsument  stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
  3. Reklamacje można składać pisemnie, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w §1 pkt. 2 przy wykorzystaniu wzorca stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Pacjenta, na który w razie uwzględnienia reklamacji Usługodawca zwróci Pacjentowi uiszczoną opłatę.
  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Usługodawca zwróci się do Pacjenta o jej uzupełnienie.
  • 12. Odstąpienie od umowy
  1. W przypadku umów zawieranych na odległość (za pośrednictwem wybranych komunikatorów internetowych), z uwagi na przedmiot świadczenia tj. zindywidualizowany plan żywieniowy przygotowany z uwzględnieniem zindywidualizowanych potrzeb Pacjenta prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone.
  2. Dla zachowania terminu niezbędne jest przesłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie winno być przesłane drogą mailową w taki sposób, aby druga strona mogła zapoznać się z jego treścią.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a Usługodawca zwraca Pacjentowi zwrotu wpłaty, jeżeli taką Pacjent dokonał.
  • 13. Rozwiązanie umowy
  1. Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  2. Wypowiedzenie umowy staje się skuteczną z chwilą złożenia drugiej stronie umowy oświadczenia o odstąpieniu, w taki sposób by druga strona mogła zapoznać się z jego treścią.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Pacjent otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty proporcjonalnie za niewykorzystaną jeszcze Usługę.
  4. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Pacjent:
  1. a) Narusza postanowienia umowy;
  2. b) Rozpowszechnia bez zgody i wiedzy Usługodawcy materiały będącego jego własnością, w tym plany żywieniowe;
  3. c) U Pacjenta pojawią się dolegliwości uniemożliwiające dalsze stosowanie diety.
  4. d) Po otrzymaniu zaleceń oraz jadłospisu lub planu żywieniowego nie odpowiada na e-maile raportowe i urywa kontakt z Usługodawcą.
  5. e) Pacjent ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Usługodawca:
  6. f) Realizuje usługę niezgodnie z umową;
  7. g) Nie kontroluje postępów Pacjenta;
  8. h) U Pacjenta pojawią się dolegliwości uniemożliwiające dalsze stosowanie diety.
  • 14. Opinie konsumenckie na stronie internetowej Sklepu publikowane przez Sprzedawcę.
  1. Sprzedawca zapewnia, że publikowane w Sklepie opinie o Produktach i/lub o Sklepie pochodzą wyłącznie od osób, które używały danego Produktu lub go zakupiły.
  2. Przetwarzanie danych w tym celu i udostępnienie podmiotowi trzeciemu informacji o adresie e-mail Kupującego oraz zakupionych przez niego Produktach odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody.
  3. Podmiot trzeci niezależnie od Sprzedawcy prześle Kupującemu po realizacji Zamówienia, w terminie, np. 5 dni od zakupu linku umożliwiającego wystawienie opinii.
  4. Kupujący może dokonać dobrowolnie oceny Produktu i/lub Sklepu w terminie, np. 30 dni od otrzymania linku umożliwiającego wystawienie opinii.
  • 15. Postanowienia końcowe
  1. Umowy na usługi dietetyczne zawierane są w języku polskim.
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. O każdej zmianie informuje Pacjentów z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne właściwe przepisy prawa.
  3. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa.
Pliki do pobrania